Holy moly me oh my, you're the apple of my eye.

I do love my Ma and Pa.

Man o man you're my best friend.
I scream it to the nothingness that we got everything we need.

Hot and heavy pumpkin pie,
chocolate candy Jesus Christ.

Home - Edward Sharpe and the Magnetic Zeros

Jag ber om ursäkt till er alla där ute om mitt förra deppinlägg, tänkte nästan radera det där en sväng men sen tänkte jag: Nej, bättre att det får vara kvar.

3 år har flygit och farit iväg och nu är det måndagen den 24 maj 2010.
Jag kommer knappt ihåg när vi började gymnasiet där i september 2007, eller nått.
Och under dom här åren har jag kommit fram till:
- Matte är då verkligen inte min grej, hur mycket jag än vill vara ett snille.
- Man kan verkligen få omänskligt mycket plugg slängt på sig under minimal tid.
- Och att Järpens Gymnasieskola inte riktigt var rätt val för mig.

Men ändå, äääändå. Jag är glad! Jag är verkligen en sån som tänker " ifall jag inte gjorde så, så hade aldrig det där hänt " och så är det ju verkligen med gymnasiet.
Om jag inte hade valt att stanna kvar i Åreskuttby så hade ingenting av allt, både bra & dåligt, hänt under dom här åren hänt.
Så nu är jag både tacksam och extremt glad att det snart är över faktiskt. Extremt glad.



Svarthårig lilleplutt för sisådär 3 år sedan..

Tillbaka till nuet!
Helgen har varit lite av ett mysterium, dagarna ramlar in i varandra.
Men om vi säger såhär så har det varit en underbart innehållsrik helg med mycket skratt och halv dassigt väder, om man inte räknar med sommardagen i fredags.
Med både bastande, lekparkslekande, hockeytittande och såklart bio - Robin Hood.
Jag, Ken, Fredrik, Patrik och miniFredrik tog vårt pick&pack och styrde kosen mot storstaden igår och kollade på Russel Crowe när han spänner på sig sina gudomliga muskler och tar från dom rika och ger till dom fattiga.

Nu ser jag solen kika fram in igenom mitt nytvättade fönster och in i min extremt klinisktrena lägenhet.
Ååh jag bara älskar när lägenheten är städad och all disk är diskad och man känner sig fri som en fågel att göra vad som helst.
Pappa satte upp krokar idag också för att underlätta mitt golv från att bli en garderob, vilket också är finnemang.

Hade tänkt traska upp till päronen och äta lite middag förhoppningsvis, magen kurrerar snart.
Sen hoppas jag på att Emman kommer och joinar mig i hippiekojjan så jag får mysa lite.
Knorren kommer förmodligen sen där mot natten och sover lite granna också.

Hejsvejs alla mina glada krummerlurer därute!



Händanefter tänker jag bara längta ( och längta lite till... ) till allt var sommaren har att ge mig! WIHJO.

.. rise and rise again, until lambs become lions.

TJINGYPP ☮



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0