Hur vill du leva när tiden går för fort?


Hur ska du veta om ingen lärt dig hur?
Hur ska du våga chansa, du som aldrig haft nån tur.
Men ska jag älska då ska det finnas tid att älska fritt.

Falla fritt - Melissa Horn

JAG VET.
Jag är inte ens värdig att ha en blogg just nu, uppdateringarna smälter ihop med varandra och är längre och längre ifrån varandra.
Men jag måste faktiskt få skylla på en makt jag inte kan beröra, hjärskakningsmakten.
Den där jävla skakning förföljer mig fortfarande och kul är det inte, inte på en plätt.
Envis som en gnu är den och kommer alltid tillbaka så fort jag försöker tänka, eller göra slutspurten.
Deppig? Javisst, men humöret är ändå på topp! Man kan inte alltid tänka på allt dåligt, man måste ju tänka framåt.
Även om framtiden utan skolan känns som miljoner år framåt. Iallafall när man går i en skruttskola som inte ens verkar bry sig att man har problem med hjärnan.
Hjärnproblem? Inte mitt fel.

Kort och gott vad som har hänt - Inte ett skit egentligen.
Har för det mesta suttit inne i hippiegrottan och stirrat in i väggen i hopp om att hjärnan läker. Medans alla andra har varit på bartömming efter bartömming, men det värsta är att alla andra har varit på skolan utan mig..
Sommarfesten kände jag att jag inte ville missa, sista gången med hälften av allehoppa.
Så jag och Emman drog på oss de rutiga klänningarna med röda läppar och körde all in rockabilly!
Förfesten var fylld av skitiga bönder och hö, men kul var det.
Dock när jag anlände till dippan ville jag bara hem, då sa den sprängade huvudvärken sitt och då var kvällen slut för mig.
Men, bortsett från värken, var det värt det. Alla var så fina och gudomliga, på ett eller ett annat sätt.
Nä, nu måste jag ifrån den här datorn. Och förhoppningsvis gå till psykologin och försöka fokusera.

Vill bara ösa över all KÄRLEK till mina stenar Knenen och Emman! Ni är bäst.



Bubblepower.

TJING ☮

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0