Tell me sweetie, what's my name?

Pleased to meet you,
hope you guess my name.
But what's puzzling you is the nature of my game.

Just as every cop is a criminal.
And all the sinners saints.
As heads is tails.
Just call me Lucifer.


Sympathy for the Devil - Rolling Stones

Finns det något mer peppande är dom rullande stenarna? Ja, säkert men inte just idag. Inte just den här dagen.
Solen (halv) skiner och jag är gladare än en pannekake! Var en sväng på skolan idag.
Kände att jag kan lika väl åka dit och snylta lite på den magiska skolmaten nu när jag fortfarande får, innan jag skulle gå bort till politziahuset och fixa passet.
Men ikkenikke, just idag gick det inte att fixa pass. Men jag fick iallafall pyttipanna, och jag fick äta med Emman & Amandan.

I torsdags då. Hrrarrarrrstudenten - En upplevelse i sig bara det.
Riktigt jäkla pissväder, tyckte lite synd om dom när det spöade ner regn när dom skulle bege sig upp på flaket.
Men syndheten gick snabbt över för dom såg så jävla lyckliga ut, och det hade jag också gjort om jag var dom.
Kring 6 begav jag mig mot Casa Nybovägen, eller vad det nu ska kallas. Hem till min sessa iallafall.
Middagen kördes igång av stjärnan Emelie och den blev ypperligt mumsig!
Efter någon timme kom järngänget och festen var ett faktum.
Dock sa mitt huvud stopp så jag kunde inte vara med och dansa och stojja, men jag hade det så trevligt så på en stol i köket.
Tottebo var ju inte riktigt en höjdare, men det var värt att gå dit och gratta alla fyllon ändå.

Dagens datum är måndagen den 31 maj, och om sisådär cirkus ungefär 4 dagar ska vi springa ut med hattarna på.
Jag har tjyvat lite och haft studentmössan på mig hela dagen lång, trodde verkligen inte jag skulle vara den enda - men det var jag allt. Emman fjollade sig.. Men men, studenten tar man bara en gång!
Ikväll ska the pinkladies, eller ja studenttjejerna till Dahlboms och fira med middag och mys.
Trevligt värre. Dock så kommer jag förmmodligen vara den enda med mössan på mig då också.
Alle de andre järpstudenterna ska till Körfältsgrillen skulle jag tro, men det får ni hålla för er själva.
800 anmälda eller vad var det? Jag skulle ha irrat bort mig i hattarnas land bara.

Helgen måste jag ju också avklara här för er, och man kan lugnt säga att den har varit näjs.
I fredags vart det lungrulle, och i lördags var det Östersund, regn och skruttigmotormässa på schemat.
Senare på kvällen peppade vi till och gick till Eagles en sväng, hade aldrig varit där innan men det var så trevligt så.
Efterfesten tycker jag dock kunde skippats, men det är ju inte jag som gör reglerna.
Men jag sov i datarummet så det löste sig ganska fenomenalt faktiskt.



NÄÄÄRA NÄÄÄRA NÄÄÄÄRA! Slutet är nära! WOHPHOOP!

Nu blir det något magiskt, ingen aning om vad, på schemat. Ska ha kul i min ensamhet, med min mössa.
Ska nog ringa Emman.

TJEEEING ☮

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0