BITCHES BE LOCO.

Men nu då? Emman klagade (som vanligt) på mig att jag aldrig skriver i bloggen (aldrig var väl att ta i?)...
Vad hon nu vill att jag skriver om, det vettja ikke.
Jag har ju bara jobbat, jobbat, bowlat, ätit, sovit, fiijestat och varit någorlunda baugis?

Hee, fast jag kanske ska gå in mer på detaljerna då.

FREJDAGEN: Började jobba 09.00. Shajsen! Fick stå i en miljontals mil lång kö (överdrivarn) innan jag kom fram till jobbet, där det var full rulle med shoppande folk i alla hörn och kanter.
Jag tror vi alla egentligen gick in med halvmode, bara för att det var fredag och man vet ju inte.
Men ack så fel vi hade! Folk rullande in mest hela dagen till vår glada (och stressade) förvåning.
På kvällen vart det middag hos min fina moster med Knenen, Mormor, Simski och såklart A-C.
Mumsig pesto/parmesan lax med vin och Idol - najjan.
Tog sedan taxin till Emma & Emil där förfesten var i full rulle! Körde Emmas specialgjorda ölspel som inte var så speciellt likt något av dom andra (få) jag har spelat tidigare.
Beef som vanligt sen och det var väl inte riktigt en höjdare, så jag och miss Edström tog oss en sväng till CC för att skakkka ruumpha. Inte så skoj det heller.

LÖRREDAGE: Jobb 10. Lite halv trött kanske, eller ja lite heltrött. Men det gick snabbt över med lite bullar i magen, och kaffe i mängder såklart. En riktig heldag vart det, folket öste in och solen strålade.
Skidlärarlinjen Matilda gjorde dagen lite lättare, eller iallafall mycket roligare!
Kvällen började med att jag stendog i soffsängen i lägenheten i sisådär en till 876 timmar.
Sen tog vi vårt pick & pack upp till huset och fick i oss lite chili med trevligt sällskap.
Klockan 10 o'clock vart det ölbowling på Holiday, alltid lika skoj. Killarnas bana vart avstängd (gofigure) och jag förlorade.
Beef sen då. Samma visa igen. Halvtråkigt. Kan hända att det berodde på att jag & Emma höll på att somna i soffan? Men vem vet egentligen. Letade kring halva byn efter någonstans att äta (Maurice var en hungrig en), men det enda som var öppet var kebaben övanför Beef och där vägrade pojkarna att äta. Av förmodligen bra anledningar.
Gick hem med 4 pojkar, trodde jag skulle självdö av sömnbrist, och däckade direkt.

Vaknade sedan på söndagen utav 3 spidermankollande, chipsätande pojkar. Hm, börjar bli en vana kanske.
Gick en sväng på byn, men såklart när man är ledig försvinner finvädre.
Max fick stilla våran hunger, och göra Ken förbannad på kuppen. Han fick inte den sista chilicheeseballen, och sanna mina ord! Nästa gång låter jag han bara få den.

Ja, miss Edfeldt. Här är din update om Årelivet nu på höstkvisten. Eller iallafall mitt liv.

Ligger nu i sängen, vilket jag har gjort i cirkus 3 1/2 timme. Mina serier tar upp hela mitt liv! Men det är najs.
Madde ska snart komma förbi och så har vi bestämt att vi ska vara deprimerade tillsammans.
Hon för hon ska åka, sluta snusa och äta malariatabletter (som visst ska göra henne deppig?) och jag för att? Ja, inte vet jag. Ibland måste man ta en for the team bara.

Sen tycker jag också, nu när jag ändå är inne på deppen, att min söta fina ÅRE Emma ska ta tummen ur och flytta från (kattälskarna, urrrk) Umeå och ta sig till (ikke cykelstjälande) Åre. I know you want to.

Det var allt för mig! Ses om en evighet.. Och vidare!

PEACCE BROTHA ☮

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0