Catch a cannonball now, to take me down the line.

Alla skriver i dina bloggar (Sara & Emma) att dom duschar och är så fresch, men så sitter jag här i alla våra tres hemby och är slitnare än Thord och lär ju inte lukta underbart heller för den delen.
I protest mot dom två, och alla er andra fräscha där ute, tänker jag ej duscha i snar framtid.

Helgen daaaa...
Bion (Avatar: The last airbender) var väl sådär. Säger faktiskt lite som en recention jag läste om filmen:
" Den får en 1a, för jag tycker synd om dom nördarna som fick sitta i 100tals timmar på röven framför datorn och göra alla effekter." Fast till hundra procent håller jag inte med för den var faktiskt bra.
Barnslig tyckte jag allt, men bra. Tror inte tvåan kommer vara så mycket bättre faktiskt.

Lördagen (alltså igår) började hemma hos halmstadstösen i Järpen, pizza och hockey på Sarollan med en djädra massa folk.
Bussen tog oss sen till förfesten som enbart innehöll små små (i min mening) människor. Alla var ju i lille pluttens ålder (frejdon) och det var väl sådär. Eller nä, det var skittråkigt.
Dahlboms fick sen ta våra pengar och sällskap i cirkus en halvtimme. Där var det också skittråkigt.
Jag förstår inte? Jag som tyckte det var så sjukt kul ute på krogen förra året vid den här tiden.

Beef sen - Som alltid. Där var det ju iallafall folk som man kände och relativt skoj.
Skulle dock lika väl kunnat skippa kvällen allt vart ju bara strul i huvudet.
Pojkvännen försvann, vakten kom och tog mig till honom (allt var okej), jackan försvann, Fredrik försvann och mina känslor spelade mig en jädra spratt och grinet kom.

Väl hemma kring 3 däckade jag & Annie dirrr. Skönt.
Vaknade 9 och mådde toppen (skumt?) och har mått bra hela dagen lång.. HM.
Förhoppningsvis INTE kommer det inte och smyger på senare, som det alltid gör.
 



Åre är hejdundrande fint ändå. Iallafall genom Jonna Bergqvists kamera.

Nä, nu måste jag väl duscha och ta mig i kragen! Prata lite med Annin och försöka ta mig hem..
Hämta mig någon?

TJINGG ☮

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0