Pleasin' each other, rockin' till daybreak.

Måste börja med att inflika här med en underbar film - The Runaways, med Kristen Stewart spelandes en ung Joan Jett och Dakota Fanning som en ännu yngre Cherrie.
Underbar film om början av en ypperlig karriär.
The Runaways – You Drive Me Wild 
Lyssna & njuuuuut!

Annarsrååå... Börjar bli extremt, extremt, extreeeeeemt less på att inte ha något jobb för tillfället.
Vet ni, har ni, kan ni produera något jobb till mig är jag mer än intresserad!
Jag kan göra vad som, när som, hur som - Bara jag tjänar en någorlunda summa pengar och har något att göra om dagarna :)
Sen läste jag Hanna, Patrik & Daniels auss blogg www.hadapa.blogg.se. Är mer aviss är nånsin nu när dom har varit i en hippieby, speciellt när jag drömde inatt att jag bodde på Taking Woodstock motellet -69.
GE MIG 70TAL!! Ge mig allt det innebär iallafall.

Igår var en riktigt myspys dag med min spralliga lilla halmstadsbo, Annie. Vi kollade på nya OTH (inge vidare), House of Wax (fattar inte varför man fortfarande rycker till när man har sett den 1000 ggr?) och även ett Criminal Minds avsnitt hann vi med innan det vart Tacos hemma hos Mårren med Tårren & Knårren.
Haha, har man tråkigt så har man!
Komade bigtime i soffan framför The Benchwarmers, sen väntade sängen.
Där det inte vart så myket sömn ändå.. Djädra storm. Känns som jag har sovit i cirkus en kvart, eller lite längre kanske. Tycker synd om min kära pojkvän som hade samma problem som jag imorse, fast tillskillnad från mig gör han verkligen någonting idag. Jobb 7-18 en dag som denna efter en natt som den innan (?), kan inte vara kul.
Ska nog stå för middagen ikväll tror jag. Pyttipanna? Köttbullar? Någonting blir det iallafall.

Saknar Emma gör jag också... (www.holymolymeohmy.blogg.se)
Kände det igår när allt kände som pyttsan, och jag tyckte extremt synd om mig själv.
Dock så påminde Ken mig om att jag alltid bara klagar, klagar & klagar tills jag blir förbannad på mig själv för att jag klagar över skit. Då vart jag förbannad. Hm, kan hända att jag är bra konstig ibland.
Saknar ändå Emma.

Helgen då? På lördag blir det utgång med Annin, får se hur det slutar. Bra förhoppningsvis, är inte pepp för fem öre att dricka. Men däremot är jag pepp som attans på att träffa lite folk.
Eller lite annat folk än jag träffar varje dag ;)
Ser ut som Ken kommer jobba hela helgen också, vilket inte är någon höjdare... Men då kan vi åka och kolla på AVATAR: THE LAST AIRBENDER biopremiären på fredag!!!!!! YEESCHH.
Så om min lillebror (eller mina fina föräldrar) ser detta får du följa med, om du ringer mig ikväll eller om ni säger det till honom. Denna gång ska jag ikke glömma honom!



Hejhej miss badälskare! hjerta

Duscha MÄ - Sen blir det apoteket.

TJING ☮


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, tacos som är så gott. :P

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-15 @ 21:23:07
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0