So let us stop talking falsely now, the hours getting late. Hey!

Östersunden idag med min fader! Det var spännande ska jag säga dig, eller nja. Men trevligt i vartfall.
Köpte (ÄNTLIGEN!) badrumsmattor, röda blidde det. Så nu är toan mitt favvo rum i hela lägenheten.
Åt också en riktigt najs lunch på den där japinesresturangen ovanför hobbyboden - Mumma.

Anledningen till att jag skriver just nu är för jag är så sjuuuuuukt glad, och måste få ut det på något sätt.
Nu när ingen är hemma.
Jag ska på arbetsintervju imorgon på Tott! WIEJ! Det ser lovande ut, men man ska ikke ha för höga förhoppningar.
Men nu ser det iallafall ut som vintersäsongen kommer lösa sig, efter mycket om och men.
Skönt, skönare - SKÖNING!

Sen har jag faktiskt en till anledning till att jag skriver just nu, och det är (såklart) för mitt hjärta där uppe i Umeå fyller hela 19 år - GRATIS TÅRTA TILL ALLA DÄR UPPE I NORR ALLTSÅ! Det lovade Emma.
Hoppas på att hon har det bra där uppe, hade faktiskt varit där om det inte hade kostat 15567777 00 kronor att flyga dit. Det är tillochmed billigare att flyga turretur till Bali typ.
Skulle velat ge henne en cykel, för liiiite synd är det ju om henne. Cykeltjyvar är inget att leka med!
Eller en permobil. Eller en såndär dassobil (?), doktor mugg tänker jag på. Hade passat henne perfekt.



Och du vet Emman, vi är som snyggast när vi är tillsammans!

Ikväll blir det, om nu min pojkvän inte skyller på att han är trött (vill spela tvspel) så åker vi nog upp till Emma & Emil i Åre och kollar på film! Mysigt nu i detta höskrusk tycker jag allt.

Här närmast - STÄDNING.

TJINGElINGEN ☮


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0