A doleful damsel I heard cry. Johnny I hardly knew ya'.

NÄMEN! Vad har nu hänt den senaste tiden? Så sjukt enormt mycket skulle jag vilja säga.

Först och främst har jag varit i Stockholm en sväng - Blev korthårig och brunett, hängde på (coolaste) klubbarna och shoppade loss på dom dyraste butikerna (cheapmonday).



Hursom vill jag tacka Julia (för den fina frissan du fixade) och Anna (för??? okejdå, jag fick bo hos dig).
Stockholm kanske är något för mig i framtiden, vem vet?

Hmmm.... Efter det då. Jag har jobbat, tagit hand om vovven (mami&papi är på Rhodos), varit hemma hos sötnosen Elina på mysig tjejmiddag med just tjejer, festat med festfolk i ett tält vid skansborg och träffat en av världens sötaste bebisar (Kens systerdotter, den nyare versionen. Men den äldre är ju minst lika söt hon).

Njuuuuuue då.. Ligger och slöar i mitt föräldrahem i en soffa, och min plutt (aka ken) ligger i den andra med Empe. Kollar på Antikrundan (?), så blir det när han ska bestämma känns det som.

Saknar Emma. Grrrymt mycket just nu. Tycker hon bara ska inse att hon måste komma hem nu, och att plugga ännu mer inte är något för henne. Men jag tror hon kommer komma på det efter hennes första tenta (hehe, nädå).
Sara är också en filur som jag saknar. Tycker hon också ska inse att hon måste sluta plugga, eller iallafall så grymt långt ifrån mig.

Annars så jobbar jag hela veckan, förutom imorgon (skööööning). Då blir det Madde för hela slanten! Nagelfixande och sen kommer Elina också in i bilden, och förhoppningsvis lite råfisk. Också kallat sushi på Beef, eller vart man nu äter det i Åre.
Är peppad som aldrig förr att ställa mig i produkthusgaraget och sälja lite (mycket) SKHOOP kläder nu under höstmarknanden i helgen! Så kom och köp köp köp, eller iallafall hälsa på.



Pååårren & Knenen.



Nänu måste jag sluta dööskriva en massa strunt!
Men jag vill dock slinka in ett "pååterseende" till Daniel, Hanna & Patrik som just nu sitter på ett flygplan påväg till världens ände. Eller Australien. ÅÅÅÅÅH aviisss till 30000..
Kika in i deras blogg www.hadapa.blogg.se och läs om alla deras rackartyg vettja!

TJING ☮


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh. Saknar dig med och du verkar ha det väldigt bra <3

2010-10-05 @ 09:00:48
URL: http://sarasigurdson.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Fin blogg :D

2010-11-08 @ 23:35:29
URL: http://blondesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0