And you're dirty and sweet.

Måndag igen! Undra hur många måndagar jag har hunnit med i mitt liv nu? Säkert hundramiljardersmiljoner, eller kanske lite mindre. Förmodligen lite mindre.
Min helg vart iallafall en höjdare - Scrolla ner lite granna så får du läsa om vad jag gjorde i fredags + vilket beslutsångest jag hade över lördagen. Det slutade hursom med pokerkväll hemma hos Annie med Calle, Vickan, Gustaf, Viktor och Markus tror jag. Väldigt spännande..... Inte riktigt, hade aldrig spelat förut och hade en stark aning att jag sög på det så det var inte en så stor överraskning när jag kom 3dje sist. Dock så vann jag över Annie.
"Finalen" var mellan det äkta paret Vickan & Gustaf och big suprise - Vickan vann. Jag tror dock att det var lite förbestämt av Gustaf, för hon vann med en massa 100 på handen och det var första gången hon spelade också.
Beginners luck? Nä... Eller?

IKEA igår vart lite av en besvikelse. Var svårt att hitta det vi ville ha, och i den prisklassen vi ville ha det.
Så det är fortfarande lite kvar som vi hade tänkt handla inne i våran stad, Östersundsstaden.
Men annars en väldigt trevlig & mysig dag! Köpte IKEA chips som förmodligen var Gudsgåva till människan, helt ypperligt underbara var dom.
Hemma var vi kring nio kanske, och i säng vid elva.

Idag har jag försökt köra igenom lite av det jag har kvar i skolan, det är dock lite svårt när min hårddisk FORTFARANDE är kvar hemma hos Annie och på den är alla uppgifter och allt jag redan har gjort.
Och med mitt guldfiskminne så kan jag verkligen inte komma på ifall jag redan har gjort det jag håller på med nu..
Så det blir nog att försöka städa runt alla mina lådor med stunt som jag fortfarande inte vet vart jag ska göra av med, och kanske sätta upp lite tavlor och gardiner. Jag tror det förmodligen kommer bli det sista, gardinuppsättning, som kommer vara svårast. För jag har ingen aning vart gardinstängerna är.

Hade tänkt att försöka trycka in en bild här, men muppblogg.se ville inte ladda upp min bild.
Men men: HAVE A HIPPIE DAY allihopa - Ute i den soliga solen (i september?)

TJING ☮

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0