But I'm a champion, so I turned tragedy to triumph.

Hååååååååååååååå...!! Nu har jag gått och blivit så där extremt sjuk. Febrig, förkyld och allmänt förbannad.
(för jag är helt säker på att det är höstens fel att jag är sjuk)

Helgen var en höjdare av höjdare. Fredagen vart ju inte som den skulle riktigt (men blir dom nånsin det?), vi åkte iallafall med Toffe & Madde till Daniel & John och där var förfesten i fullrulle. Fastnade sen som alltid på Beef, men det gillas. Åkte hem med Töfflen och väl hemma letade jag efter min käre dator i ca 33 timmar, och höll Fredrik vaken på köpet...

Lördagen var en pina, men jag mådde som jag förtjänade! (aldrig mer vin innan utgång)
Sen där kring 4, när man började leva igen, så gjorde vi oss fina och gick ner till 50års festen.
Började med en skattjakt för den soon to be 50åringen och skatten hittade hon gömd på gräsmattan, sen började hela fadderullan! Mat, tårta, shots, öl, vin, sång till tusen - en helkväll! För vissa kanske det vart lite mer än en helkväll också, men vem är jag att tala?

Slutade med att jag & Madde satt hemma hos mig och bara myssnackade tills killarna skulle komma hem, vilket dom aldrig gjorde. Så då blev det bara att gå ut och leta efter dom, i sisådär en timme.

Söndagen - Tror vi alla mådde som vi förtjänade då. Några lite mer än andra kanske.
Vart iallafall myskväll för mig & Ken, med Pizza, godis och lite Mamma Mia.

Nudå - Veckan började igår, och så gjorde hösten också. Och min dunderförkylning.
Men not to worry! På torsdag (eller fredag) kommer Emman och då blir det andra bullar.
Då ska förkylningen vara väck & likaså detta halvtaskiga höstväder.
Jag beställer nu solhöstväder till min kära Emma.

Sen vill jag också säga att jag har den bästa av dom bästa som pojkvän. Han lagade mat och te och allt möjligt igår för att jag skulle må bättre (eller för att det var han som gjorde mig sjuk), hursom så får han lite extra kärlek för han är så bra!

TJING ☮


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0