I drive rolls royce 'cos it's good for my voice.

Hejhopp gummisnopp.
Fick veta igår att det var tisdag, så idag måste det vara onsdag. Om jag inte är helt ute och cyklar ().
Skräckfilmen igår, som inte ens förtjänar att kallas skräckfilm, heter Hierro. Och jag varnar er vill ni se en svinseg film om en galen spanskmamma som tror att alla har kidnappat hennes son och som har samma skitiga kläder och (ibland) naknakropp så är det en film för er, om inte så missar ni ingenting.

Klockan är nu 08:10 och om jag har kollat rätt så går nabot 10:45 från Järpen.
Och det jag ska hinna med innan dess är:.... Duscha.
Vilket brukar ta sin tid det med, för jag brukar vara duktig på att ej få fingrarna ur och gå till duschen.
Sen ska jag ju också kolla klart på slutet av ett jätte spännande (elllerr?) avsnitt av According to Jim.

Men men, solen skiner iallafall!

TJING ☮


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0